mandag den 25. januar 2010

Får du nok ud af dine minder?

Jeg elsker fotos, kunst og minder. Men tit har man virkelig meget af det! Har du også skabene fulde af fotoalbums, små kunstværker og dejlige minder? Er du også ked af at de ikke kommer frem i lyset?

Jeg har et fint gammelt fotoalbum fra min oldemor med dejlige børnebilleder af mig selv og min familie, men selvom jeg elsker albummet var jeg også ked af at jeg aldrig fik set på billederne. Så da min kæreste flyttede ind satte vi en masse forskellige familiebilleder op på væggen. Vi blandede vores dejlige minder i flotte vintage rammer. Udover vores billeder satte vi også vores kunst op på væggen. Det giver en god energi med en masse forskellige rammer og forskellige motiver.



Jeg undskylder straks at billederne hænger lidt skævt, men sådan er alt hos os... Lidt skævt... :o)

Brug idéen derhjemme - få de dejlige billeder ud af skabene og miks det med smuk kunst, som giver familiebilledere lidt kant. Du kan også hænge andre ting op på væggen - det kan du se lidt inspiration til her.

Hvad ville du gerne have næste tip skal handle om?


1 kommentar:

  1. Hvor ser det fint ud! Skal altså snart ha gang i noget tilsvarende!!

    SvarSlet