mandag den 8. februar 2010

Reklamer - Nej Tak!

Jeg tror det er på tide - at sige Nej Tak til reklamer. Jeg har tænkt på det i lang tid, men har bare ikke fået gjort noget ved det.

Jeg kan egentlig godt lige at kigge reklamer, i hvert fald nogle reklamer. Andre ryge direkte ud.

Men nu siger jeg Nej Tak - for miljøets skyld... (og lidt fordi jeg tit liiiige finder en dims jeg bare må eje - hmm fra Netto.... Tror måske jeg overlever)

Hvis du ligesom mig også har tænkt på det i længere tid, så synes jeg du skulle gøre det sammen med mig!
Sammen kan vi bive fri for bunker af gamle reklamer i lejligheden og sammen kan vi hjælpe miljøet.

Det eneste du skal gøre er at gå ned på dit posthus og melde dig fra. Så kan det vist ikke blive lettere, hva'?
Se også her for yderligere instruktioner.


Når du så alligevel gerne vil kigge lidt så kan du gøre det her istedet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar