mandag den 29. marts 2010

Har du lyst til at modtage mit første oprydningsnyhedsbrev?

Mit allerførste nyhedsbrev kommer ud - lige om snart... Skriv dig op her til højre og få tips, tricks, nyheder og andre spændende sager direkte i din inbox. Jeg lover, der vil være en højest lækker gave eller to til alle, der melder sig til!

Så skynd dig at trykke på "Få tips og tricks om oprydning direkte i din inbox - Tilmeld dig mit nyhedsbrev her"-knappen og meld dig til allerede i dag!




Husk også jeg har en Facebook side - Her kan du også inviterer dine venner til at lære lidt om oprydning - Tryk bare "Forslå til venner" øverst til venstre lige under den fine dame.




2 kommentarer:

  1. Har tilmeldt mig begge steder ;-) og tusinde tak for både skabeloner og link til herlige billeder.... ;-)

    SvarSlet
  2. Selvfølgelig vil jeg det - jeg nyder også dine gode tips på bloggen... :)

    SvarSlet