onsdag den 5. maj 2010

Føsda's pause

Så blev hun et år ældre - Det var vist vældig hårdt at blive 30! Bloggingen gik i hvert fald lidt i stå - Sorry about that!


Men nu er jeg tilbage - ældre og klogere.......Eller noget i den retning.... ;o)

Jeg fik også den anden dag en Blog Award af søde Julie fra Stress Stories.
Den må jeg hellere lige sende videre - det er noget med at skrive 7 ting om en selv og så sende den videre til 7 andre personer. Det må jeg prøve... :o)

1) Når jeg ikke rydder op, så hygger jeg mig også med at male malerier. Desværre sker det ikke så tit, da der ikke rigtig er plads i vores lejlighed til de store udfoldelser.


2) Jeg havde som sagt fødselsdag i sidste uge, hvor jeg blev 30 og trådte ind i de voksnes rækker..... En af de fødselsdagsgaver jeg blev aller aller gladest for var dette fine krus med de sejeste overskæg!! Humor holder max!


3) Jeg har altid været vild med at rydde op - se selv bevis her fra rast på vej til Grækenland i midten af 80'erne. Imens familien slapper af, så ryddede jeg da lige op i bilen....


4) Jeg elsker at gå tur - især hos mine forældre i Vejle - en tur gennem skoven og ned til fjorden giver altid de bedste tanker og fedeste idéer. Sidde under broen og bare lade tankerne flyde.... Ahhhhh!


5) Jeg må indrømme, at jeg virkelig elskede Take That, da jeg var tween. Lige indtil den dag, hvor der dumpede en cd ind af brevsprækken fra det fantastiske ungdomsblad MIX. Det var en cd med bl.a. Dizzy Mizz Lizzy, Kashmir og Inside The Whale... Så var Take That loooong gone! Jeg genopdagede min kærlighed til Dizzy her for kort tid siden, da jeg så dem på Gimle i roskilde... (Indsæt pigehvin her!)



6) Jeg skal giftes her til efteråret og er så heldig at få hjælp til min brudekjole af Miss Vera og jeg MÅ bare lige vise jer hendes fantastiske webshop, der er brand spankin' new!


7) Som I måske ved så har min kæreste og jeg fået bil! Jeg har altid drømt om at komme i Drive-in Bio og så snart vi får lidt tid, vil vi gøre det lige her


Så skal den gives videre til disse fantastiske kvinder:

Personlig Indretning og Styling: Min allerbedste blogger-girly Miss Lotte Lova.
My Life on a Plate: Skyggekrigeren Puk, der jonglerer med sammenbragte familier.
Søhesten: Min første yndlingsblogger Trine - nu også med blogbutik.
Miss Vera's Wardrobe: Total yndlingstøj - håber den mystiske Miss Vera har lyst til at fortælle lidt om sig selv... ;o)
Min Yoga Passion: Hende der får mig til at holde fast i yogaen og gør det spændende at læse om.
Fuhrmann for dig: Fordi du får mig til at grine hver gang jeg tjekker din blog!
StressStories: Vil lige igen sige tusind tak for den lækre give away jeg vandt OG så fik jeg en blog award oven i. Tusind mange gange tak! :o)

1 kommentar:

  1. Jeg er vild med koppen. Ved du hvor den er fra?

    SvarSlet