mandag den 10. maj 2010

Heeeeere's Johnny!!

Jeg elsker film - man skulle ikke umiddelbart tro det, da jeg umådelig tit falder i søvn til dem. Men det er dog ikke filmenes skyld - det er udelukkende vores sofas skyld! Fyy dumme sofa...

Men, for Sørensen da, hvor har vi mange film. Omkring 300 stykker. Før fyldte de det halve af vores stue. Nu fylder de det her:


Det er nok et af de bedste køb, vi har gjort os og vi har stadig plads til ca. 100 nye film! Vi har fundet disse i Føtex til 100 kr stykket.

Alle filmene er pakket ud af dvd-æskerne og lagt i lommer. Æskerne er så smidt i ud. De fyldte nærmest en halv container...


Vi har lavet en liste, som vi har alfabetiseret, så det er super let at finde sine film. Vi har også lige tilføjet genrerne (som det lige kan anes i højre side). Dermed kan man let overskue komedierne, når man er i det sjove hjørne.
Så der er ikke længere problemer med at finde Mister Depp, når lysten kommer over en (og det gør den rimelig tit, synes jeg!)

8 kommentarer:

  1. Og hr. Depp fortjener næsten at være en kategori for sig selv :D
    Jeg købte præcis sådan en kuffert engang i Rema1000 til 99 kr, og er siden da sluppet helt af med dvd-roderiet.. Dejligt!


    Faldt over din blok for en lille uges tid siden, og har troligt fulgt med siden..

    SvarSlet
  2. Ja for søren!! Han er Fan-fucking-tastic! Men nok om det - tusind tak - dejligt at se en ny på vognen... :o) Håber du kan brug en ting eller to.

    Kærligst Dorthe

    SvarSlet
  3. sådan nogen har jeg også !- både til cd'er og til dvd'er =) og ja sådan 300 film de fylder altså en hel del =)

    SvarSlet
  4. Har forsøgt at overtale min mand, men næææ, det betyder åbentbart noget med alle de plasticcovers. Han er film og musiksamler og har i forvejen al sin musik på en ipod, så jeg forstår det ikke.
    Det må være noget med: "se mit værk! - se alt det jeg har samlet!".

    SvarSlet
  5. He he... Ja min kæreste er også en cd-samler, så der bliver overhovedet heller ikke pillet ved cd'erne! Men det er klart musikeren, der taler og siger det lyder MEGET bedre på cd, end på mp3 - MEGET! ;o)

    SvarSlet
  6. Faldt tilfældigt over din blog... super mange fine ideer og det er ikke sidste gang jeg kigger forbi :)
    Et lille ekstra tip til DVD'erne... jeg har selv indført det system men ville dog gerne kunne se papircoverne... så dem har jeg sat i plastiklommer og klippet de der små numre ud der følger med kassen og klistret dem på coverne... så kan jeg bladre rundt i mappen og når jeg har besluttet hvilken film jeg vil se, er det bare at kaste et blik på nummeret og så finde det i kassen :)
    Jeg kan godt li' at mine film er organizeret efter skuespillere og genre... det kan jeg gøre i mappen så når jeg får en ny film klister jeg bare det næste nummer i rækken på og så kan jeg placere coveret hvor jeg har lyst til i min mappe uden at det laver rod i nummersystemet :)
    Hilsen Marie

    SvarSlet
  7. Super tip Marie :o)

    Dejligt at høre du har fået noget ud af bloggen

    Kærligst Dorthe

    SvarSlet
  8. Uha, den ville ikke gå herhjemme, for når jeg skal finde en film, lader jeg mig inspirere af de forskellige covers ;o)
    Knus fra Suz.

    SvarSlet