onsdag den 9. juni 2010

Lige lukt tilbage i Folkeskolen

Hvis du elskede de gamle lakrede gulve i din gymnastiksal i Folkeren, så tjek lige dette firma ud...

Nu har jeg selv gået til gymnastik i ca en million år, så jeg blev helt rørt, da jeg så disse smukke skænke lavet af de gamle elskede gulve og så synes jeg jo selvsagt det er fantastisk når ting bliver genbrugt.

Er de ikke fede??




De laver dem også i eg og fyrtræ - der er de lidt mere tilgængelige. Stadig med den skæve front og de sjove ben, som man by the way selv kan bestemme farven på!


2 kommentarer:

  1. Min gode ven Sofus kom forbi vort gamle gymnasium netop som de smed de gamle skoleborde ud, så nu har han et stående derhjemme, fuld af graffitti og nostalgi. :D

    SvarSlet
  2. Jeg synes, de er rigtig fede, men at stregerne er lidt for arrangerede. Gad godt, at der var større ulighed i hvor de sad. Men stadig fede.

    SvarSlet