mandag den 13. september 2010

De knap så nye, men smarte String reoler - Nu i lækre farver!

Jeg elsker String reoler. De er så enkle og smukke at det er lige til at kaste op over... Jeg er, hvis du ikke lige har bemærket det, en stor fan af 50'erne, og denne reol blev produceret første gang i 1953. Enkelt design sejrer endnu en gang!

De kan bruges til det meste og så er de så fede i de nye fine farver - Gul, blå, pink og rød. (Og total fede billeder med tapet bagved, synes du ikke?)


Som man også kan se kan disse reoler bruges til rigtig mange ting. Her kan du bl.a. udstille dine fine samlinger, bruge den i dit kreahjørne, i dit kontor eller gøre dine rengøringsmidler glade...

2 kommentarer:

  1. mmm ja, de er simpelthen så fine og lette at have hængende!

    Har selv den store gulvmodel ( original gammel version i teak), men tror egentlig jeg vil have sådan en lille sag, måske i gul, og hænge den på min væg når der er tapeseret. Det ser jo brandgodt ud!

    SvarSlet
  2. Det gør det nemlig - jeg er også ærgerlig over at jeg ikke købte en da jeg arbejdede i møbelbranchen. Ville ellers ha været rigtig dejligt nu... ;o)

    SvarSlet