onsdag den 6. oktober 2010

Inspiration - Har du heller ikke styr på din inbox?

Vi kender det vist alle - inbox'en er fyldt, så snart man kigger væk en halv dag. Man får tit rigtig meget mail og ja man vil da gerne læse alle de dejlige nyhedsbreve man får tilsendt (som fx mit! ;o)), men nogle gange når man bare ikke dem alle. Desværre forsvinder lidt vigtigere mails tit i mængden.

Ja, vi har vel alle et spam filter, men kunne det ikke være rart, hvis din mail kunne fortælle dig hvilke mails du allerhelst vil læse og hvilke måske er knap så vigtige?

Men det kan din inbox allerede! I hvert fald hvis du har en G-mail konto.

Se den lille video her og tjek ud hvordan det virker. Jeg har selv lige lagt det på min G-mail konto (du finder knappen du skal trykke på for at få det til at virke øverst til højre, når du er logget ind)



Sig hvad du synes om det i en kommentar nedenfor her - så skal jeg nok også selv komme med en update, når jeg har brugt det lidt tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar