fredag den 1. oktober 2010

På besøg hos BoConcept Illum

På 4. sal i Illum åbner i dag den 1. oktober en instore BoConcept butik. Det er butik nr 11 i Danmark og nr 240 i verden.


Jeg var inviteret til Pre-opening i går med champagne og lækkerier fra Cofoco. Her fik jeg (endelig) et katalog og chancen for at snuse lidt til nyhederne.

Her klipper den nye storemanager båndet til butikken


Så får du også lige mine yndlingsnyheder fra butikken

Små søde side/sofa/sengeborde i smukke farver til 1.095,-. Den turkise farve minder mig om vores eget Bønne-bord fra Designer Zoo.


Denne fine kontoropsætning er lækker med bordet der går ind over reolen, og så er jeg vild med de små hylder på væggen. Hele sættet er en del af Volani-serien, undtagen hylderne, der hedder Occa 109 og de koster 1.395,- i den størrelse.  


Work bordlampe i vintage blå - elsker farven og den gammeldags facon. Prisen er 995,-

Igen fra Volani-serien. Jeg elsker at der er dybde forskel og at kasserne sidder på en bagvæg. 


Til sidst vil jeg lige fremhæve denne fine fotokunstplakat "Jinx at Goggles" til 1.995,-. Den er fin og enkel og passer til det meste i sin sot/hvide enkelthed. 

Det var det fra butikken i Illum - nu vil jeg nærstudere kataloget og vende tilbage med flere nyheder!

Så vil jeg lige til sidst vise jer det rædsel der ramte mine øjne, da jeg gik fra BoConcept. Puhh - altså - vi er kun lige nået ind i oktober....!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar