onsdag den 8. december 2010

Om lidt blir her stille...

Jeg er hver dag taknemlig for denne blog, mine søde læsere og det jeg har formået langsomt at bygge op på under et år. 

Men lige nu er der gået stress i den, og jeg må indrømme, at jeg ikke kan nå alt på ingen tid. Hvad mange af jer måske ikke ved er, at jeg ved siden af Dorthes Roderier har et fuldtidsjob, som sluger rigtig meget af min tid - og i øjeblikket endnu mere end normalt. 
Der er her sket store ændringer inden for den sidste tid og samtidig er der også sket nogle ændringer i mit private liv. 

Så der har været lidt stille her de sidste par dage på bloggen - og det vil der blive ved med hen over julen. Det bare ikke er muligt for mig at følge med uden at tabe mig selv undervejs og det er jeg rigtig ked af.

Men bare rolig jeg lukker ikke butikken. 
Jeg vil så absolut stadig have gang i skriveriet - bare ikke så meget som normalt. 
Der vil dog pt blive lukket for timebaseret oprydning. 

Jeg vil så også over julen prøve at få indsnævret, hvor det præcist er bloggen er på vej hen, så jeg er klar igen til 1 års fødselsdag den 2. januar!


PS. Vil du følge en spændingsfyldt blogpakkekalender, så skal du skynde dig over på Hverdagshjem og krydse fingre for at de vinder bare en af de labre gaver - i dag er der lækkerier fra Flo's Diner

5 kommentarer:

  1. Dejligt at høre at du passer på dig selv, især her i julen hvor der altid er en masse julet at se til også!

    Jeg er sikker på at vi er mange der vil vente med glæde til du er med igen, og SÅ skal der fejres fødselsdag, skal der!

    Rigtig glædelig jul, kære Dorthe!

    SvarSlet
  2. Pas endelig på dig selv hen over julen og vend stærkt tilbage i januar (som jo også er den perfekte tid for oprydningsaktiviteter)

    Nyd december, og glædelig jul.

    Mange hilsner fra Tine/Bungalow5

    SvarSlet
  3. Tusind tak for de søde tanker :o)

    It means the world to me!

    SvarSlet
  4. God jul og godt du ikke lukker butikken :-)
    Jette / Kamma og Ko

    SvarSlet
  5. Tænkepauser kan være nødvendigt, vil savne dine indlæg:-) God jul og godt nytår:-)

    SvarSlet