mandag den 20. december 2010

Opbevaring - Vil du også zweederes?

Læste du med i sidste uge, da jeg skrev om de smukke Citti skænke fra svenske Zweed?
Ellers se indlægget her...



Her den anden dag fik jeg så en fin email fra Håkan Johansson, som er 'formgivare och grundare' fra Zweed. Han havde en lille nyhed, han gerne ville dele med mine dejlige læsere!

Nemlig at man fra januar kan bestille de fine Citti skænke i København.
De begynder nemlig at levere til steder i Malmø og dermed er det noget lettere at få transporteret til København. Det kommer til at koste ca. 900 sek i transport.


Så skal jeg også lige rette noget jeg skrev den anden dag - nemlig at modulerne er løse. Man køber dem løse, men de bliver så limet sammen, når man har besluttet sig for hvilke. Så ingen roden-rundt, når man først har besluttet sig...


Så er jeg også vild med at hvert modul er håndlavet og unikt på den helt rigtige måde... <3 <3 <3

Så nu er der da endnu mere grund til at få en lækker skænk ind i det lille hjem (hvis der er plads altså... ;o))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar