torsdag den 20. januar 2011

Update - Nye smukkerier i lejligheden



Har her på det sidste fået 
et par nye smukkerier til lejligheden. 

Jeg fandt disse papirpompom'er hos Carmen i Larsbjørnstræde i København.
De var pænt billige i forhold til den store effekt de har.
Rigtige dejlige farver og lækkert med lidt i vores lidt halvtomme vindue.


Den anden nye sag er en jeg har vundet - Husker du den fine julekalender hos Hverdagshjem? Jeps, jeg vandt!! Denne fine Siriki papreklame blev miiiiiin...

Den hænger perfekt i køkkenet og nu venter jeg bare på resten af min gave fra Den Blaa Fasan - 2 dybe og 2 flade af dem her:

2 kommentarer:

  1. Sikke lækkerier - det er så dejligt at pynte og lave om i sit hjem. Man bliver så glad :)

    SvarSlet
  2. WOW det er fint! Og hvor er du heldig med lotterierne. Måske du har lyst at prøve min give away også ;o)

    SvarSlet