mandag den 21. marts 2011

Forårskuren 2011 - Gæsteindlæg

Jeg har helt glemt at prale!

Jeg er simpelthent så glad for, at Bungalow 5 har spurgt mig om, jeg vil skrive gæsteindlæg til Forårskuren 2011.

Jeg synes, det er sådan en faktastisk idé med sådan en forårskur. Og ja, nogle er det bare nemmere at få det gjort, hvis man ved, der også er andre, der har gang i det samme... ;o)

Så på med forklædet og frem med de sorte sække, og hop over og vær med på Forårskuren 2011 hos Bungalow 5. 

Jeg har indtil nu skrevet om

Rod i entréen og Rod i køkkenet.

I denne uge tager de fat på stuen!

2 kommentarer:

  1. Uuuuh, hvor kommer det porcelæn fra?
    Så fint!
    Betthina

    SvarSlet
  2. Hej Betthina,

    Bungalow 5 var så søde at finde ud af det:

    Det er designet af Stig Lindberg, stellet hedder Bohus Bersa og fra Gustavsberg.

    SvarSlet