onsdag den 2. marts 2011

HOLD DA OP EN DAG! :o)

Glædelige nyheder...!

Det har været en begivenhedsrig dag som startede ud med at Anders fra Avisen.dk interviewede mig om, hvorfor jeg tror folk roder på deres arbejdsplads og om HVEM det er der roder... ;o)

Du kan læse artiklen her

Så ringede P4's Peter Gulløv og ville også snakke lidt om det med rod på arbejdspladsen. P4's lyttere er ikke specielt glade for kollegaer der sviner og ikke stiller deres kaffekopper i opvaskemaskinen. Her fortalte jeg lidt om at folk bare har en lidt anden mentalitet, når de er på arbejde. Måske tager de hele slæbet derhjemme og gider derfor ikke også rydde op, når de er på arbejde.

Jeg kan ikke lige finde ud af om man kan høre programmet igen, men hvis man kan er der jo nok her

Og dælme om det ikke også er i dag min nye brevkasse lanceres!

Har du et spørgsmål til oprydningseksperten, så hop ind på Kvindeuniverset.dk og send en mail (gerne med billede)

Hop hen til brevkassen her

6 kommentarer:

  1. You rock! Ud og købe bobler med det vuns.

    SvarSlet
  2. Hej Dorthe :o))

    JEG hørte dig i radioen i morges - og tænkte STRAKS !! - HÆ! - Hende "kender " jeg !!! ( ja altså her fra bloglandia )

    Piv godt gået !!!

    STORT TILLYKKE med det hele !!!

    KNUS
    Loppe

    SvarSlet
  3. Tusind tak Girlies! :o)

    Skal klart fejres i aften.

    Super du hørte det - ville ønske jeg selv kunne høre det...

    SvarSlet
  4. Et forsinket TILLYKKE med alle de skønne nyheder. Du er bare super SEJ, Dorthe. Godt gået!!
    Kærligst,
    Tine

    SvarSlet
  5. Jeg fik styr på mit hobbyrum... Derfor stor til til Dorthe for de gode råd på siden her.
    Folk som jeg, der bygger modelfly (se ipms.dk), køber - og samler - gennem årene byggesæt, værktøj, magasiner, etc. Tingene hober sig op og efterhånden bliver det hele uoverskueligt.
    Nu, efter læsning af en avisartikel om Dorthe og hjemmesiden her, går det fint med at få skik på alle stumper og æsker. Min oprydning sker nu i etaper, der hver især er overskuelige delmål. Det begyndte med Dorthes gode råd om at sætte 10 minutter (for eksempel) af til oprydning, for eksempel på én af hylderne. Næste dag en halv time og så videre.
    Hvorfor skete det ikke noget før..? Svaret må være at det hele så uoverskueligt ud.

    Med venlig hilsen
    Ove Høeg Christensen
    (ipms.dk)

    SvarSlet
  6. Tusind tak til Tine og Ove også! :o)

    Rigtig dejligt at høre du har fået styr på dit hobbyrum, Ove! Super at du kan bruge 10 minutters rådet - det bruger jeg også selv hver dag :o)

    SvarSlet