mandag den 18. april 2011

Oprydning i lingeriskuffen

Jeg har lige fået dejligste nyhedsbrev fra Anne Sax og ja, det handler om oprydning - selvfølgelig i lingeriskuffen. Hun har nemlig den skønne lingeributik Anne Sax og her får du lige Annes 5 skridt til oprydning i lingeriskuffen. 


5 skridt til forårsoprydning i lingeriskuffen!
  1. Skab overblik over hvad skuffen indeholder - tag alt dit lingeri ud af skuffen og læg det på sengen
  2. Gør din skuffe ren og beklæd den eventuelt med smukt hyldepapir- det giver god karma
  3. Opdel dit lingeri i følgende bunker:
  • Lingeri som du ikke vil ses i af andre.
  • Lige præcis det lingeri trækker ned i dit energiregnskab både når du har det på og når du kigger i skuffen. Hvis der er noget, du ikke kan undvære, så gør dig klart i hvilke situationer du bruger det og hvordan du kan erstatte det med ting, der får dig til at ranke ryggen. Det behøver ikke være dyrt, der findes masser af gode, budgetvenlige basisting.
  • Lingeri du bruger i løbet af ugen og er glad for.
  • Dette er en fredet bunke og kan komme tilbage i skuffen
  • Nostalgisk lingeri. 
    Kan være dit brudelingeri eller andet du bare ikke nænner at smide ud af en eller anden årsag. Læg lingeriet i en fin æske sammen med andre nostalgiting, så det ikke forvirrer i skuffen til daglig.
  1. Nu sidder du tilbage med bunken af lingeri som af en eller anden grund aldrig kommer op af din skuffe. Kig på hver enkelt ting og tag stilling til, om du skal beholde den. Hvis du er i tvivl, så læg det væk og se om du savner det.
  2. Sortér det lingeri der ligger i skuffen i farver, funktion eller i sæt, alt efter hvordan du vælger om morgenen - det skaber overblik.
Den bunke du har frasorteret skal du ikke smide ud! Lige efter påske handler nyhedsbrevet om, hvad du skal gøre med det lingeri du sorterer fra - der er nemlig en fantastisk måde andre og du selv kan få gavn af forårsoprydningen. Kodeordene er velgørenhed, perfekt lingeri og rabatter.

Så skynd dig ind på Annes hjemmeside og meld dig til nyhedsbrevet med det samme. Læs også hele nyhedsbrevet her

2 kommentarer:

  1. Wow. Nu kommer jeg jo til at sidde her indtil efter påske, ventende på en opdatering.

    Jeg er ny her hos dig, og mand, hvor er jeg glad for at have fundet dig (via Bungalow5). Dine ideer er allerede noteret ned i et word-dokument, og venter nu på, at jeg gør brug af dem.
    Ser du, jeg er nemlig jordens største rodehoved, der elsker at gøre rent og rydde op. At jeg så roder det ligeså hurtigt til igen, er en anden side af sagen. Jeg håber på, at en total oprydning og organisering af hele lejligheden vil få mig til at holde det ved lige :)

    Og tillykke med den lille i maven :)

    SvarSlet
  2. Hvor dejligt at høre fra dig Nadia!!

    Altid fantastisk at få nye læsere... :o)

    Super ide med at skrive projekterne op i et word-dokument - så er det bare at komme igang ;o)

    Og tusind tak - den lille sparker derud af.

    SvarSlet