tirsdag den 24. maj 2011

Læsernes egne tips - Super(skurk) kreaidé!

Har fået en mail med et super tip til kreaopbevaring fra Superskurks Maja, som jeg lige vil bringe her på bloggen.




Nr. 1:

1) Allerførst er du nødt til at spise en rulle Pringles chips. Gem både røret og låget.
2) Vask og rengør røret og find noget papir du synes om. Mål ud, hvor meget du skal bruge, klip eller skær det til og lim det fast på røret med lim.
3) Skær nogle riller i låget og træk dine bånd igennem hullerne. Resten af båndet er nu gemt i røret.




Nr. 2:

1) Find og vask et syltetøjsglas eller lignende.
2) Klip et stykke elastik og bind det rundt om glasset.
3) Dine bånd ligger du i glasset og trækker en ende under elastikken. På denne måde kan du se, hvor meget du har tilbage af de enkelte bånd.




{Image Source: Superskurk}

Sådan er festlig opbevaringsløsning er da lige til at blive glad i låget over... :o)


Har du selv et tip, der vedrører oprydning eller opbevaring, så send mig en mail på info@dorthesroderier.dk, gerne med billeder. Glæder mig til at høre om dine tips og tricks.

3 kommentarer:

  1. Det var lige det indlæg jeg havde brug for! Hvor praktisk! TAK!

    SvarSlet
  2. Jeg holder med Anne! Har virkelig ikke selv kunne finde en fornuftig opbevaringsløsning... SUPER tjekket!
    TAK fordi du deler :o)

    SvarSlet