søndag den 10. juni 2012

Tisvildeleje Loppemarked

Jeg er som nævnt i Tisvildeleje for at skrive lidt uden barn...
(Dælme dejligt, men pyhh jeg savner ham meget)

Her er vildt dejligt og selvom jeg kom her for at skrive, så sneg der sig da lige et bette loppemarked ind i min plan... ;o)

Der er loppemarked på Birkepladsen (Lige ved stationen) hver lørdag fra den 2. juni til den 25. august kl 8-14.

Det er et rigtig hyggeligt lille loppemarked og selvom der var en del kræmmere, var der også en del private, der for det meste solgte børneting og dametøj. Priserne var rimelige - fx fandt jeg et flot originalt Junghans ur til 200 kr og B&G tallerkener "Mælkevejen" til 30 kr stk.


Som nævnt var der mange ting til børnene - især meget mærkevaretøj til gode priser


Jeg fik selvfølgelig kun købt ting til knægten....

Dog blev det ikke til mere ned 90 kr... :o)

Så er du på disse kanter, så smut forbi Tisvildelejes loppemarked og gør et kup!

Og husk nu at kigge i de små kasser under bordene - det kan betale sig!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar