tirsdag den 17. juli 2012

Er du på Pinterest? Hvis ikke så kom og LEG MED!

Som nogen måske har opdaget så er jeg rigtig meget på Pinterest. Jeg synes det er en fantastisk legeplads og da jeg selv er en meget visuel person, er denne side helt perfekt for mig.

Jeg kan kun anbefale dig at hoppe med på legen, hvis du har trang til at finde gode tips og tricks til alt fra krea, over oprydning og rengøring + selvfølgelig alt det sjove, de søde dyr osv. (Fik jeg nævnt at det mest er damer der pinner? ;o)

Jeg pinner selvfølgelig rigtig meget om oprydning og opbevaring, så derfor har jeg nu opdelt mine boards i forskellige oprydningsboards, så nu kan du lynhurtigt finde en masse tips til fx dit badeværelsedit køkken eller kun til børn, ved at gå ind på det bestemte board.

Så hvis du før kun fulgte mit Organizing board, så skal du nu lige følge de andre også... 

Se mere her!



Jeg pinner dog også alt muligt andet, så hvis du vil lære mig lidt bedre og kende, er det også super nemt her, for man kan jo også pinne sin stil, sine beauty tips og alt mulig andet

Har også næsten jubilærum i dag! Har i hvert fald pinnet 1000 pins nu!
Wow det går stærkt... ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar