mandag den 26. november 2012

Det skal ikke være kedeligt at give opbevaring i julegave...

I stedet for at pakke dine julegaver ind i traditionelt gavepapir i år, hvad så med at pakke dem ind i en æske - ligesom de gør i de amerikanske film? Måske med en lidt mindre overdrevet sløjfe...

{Image Source: Free-stockphotos.com}

Det er jo super nemt. Man skal kun bruge æsken, noget bånd og så selvfølgelig et
til og fra kort.

Aj, det er alt for dyrt med sådan nogle æsker, tænker du måske.....

Men det behøver det jo ikke at være.



{Image Source: DorthesRoderier.dk}

{Image Source: DorthesRoderier.dk}

{Image Source: DorthesRoderier.dk}

Jysk.dk har lavet nogle fine æsker - du får 9 stk for 99,-. 
De er super fine og det fede er jo at, når man har pakket sin gave op, kan æsken bruges bagefter til opbevaring af diverse småting. Disse kunne fx være rigtig fine at opbevare julepynt i. Se hjemmesiden for mål på æskerne. Fik jeg sagt det var 9(!) stk til 99 kr....?!

Jeg har fået disse æsker gratis af Jysk.dk sammen med en masse andre ting med henblik på at teste og blogge om dem. Jeg har valgt at blogge om disse fine æsker, da de passer virkelig fint til min blogs værdigrundlag. Se min reklamepolitik her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar