søndag den 14. februar 2010

GIVE AWAY!!!

Så kom der ikke bare 20 faste læsere - men hele 22 fantastiske læsere! Vildt!

Drumroll.....

 

Nu kommer den famøse Give Away fra de fantastiske BOXdeLUX.


 
I min allerførste Give Away har jeg fået disse to smukke kurve fra BOXdeLUX i en fantastisk lilla farve med hvide kanter. De er lavet af recycle plastmaterialer og uden PVC. Mål: H 8,5cm, L 35cm, B 26cm.

Brug dem som indbakke, i køkkenet, til ungernes tegnegrej og som her hvor jeg har lagt magasiner i.



Man deltager i min give away således:
  • 1 lod – kommentar
  • 2 lodder – kommentar + tilmeld dig som fast læser
  • 3 lodder – kommentar + tilmeld dig som fast læser + link til denne Give Away (Brug gerne billeder)
 Som sagt er der hele to kurve, så der er jo egentlig dobbelt chance for at vinde!!!! 

Jeg lukker denne Give Away søndag den 28. februar kl. 12.  Hvordan den bliver udtrukket ved kun jeg... :o)

Til slut har jeg lige et billede af en detalje, som jeg elsker på kurven - elsker ting der er gennemførte - og så vil jeg sige at jeg har endnu flere Give Aways linet op - så glæd dig til næste gang... Det bliver endnu vildere... ;o)



80 kommentarer:

  1. Jubi, så kom den officielt! Jeg melder mig straks på banen med hele 3 lodder....

    SvarSlet
  2. Juhuu! Jeg er med på 3 lodder.

    Og vil lige prale med at vi har fået solgt en gammel seng, som har været pigernes, her i vores oprydning af pulterrummene. 500 kr for noget, som ellers bare har fyldt. (så mangler vi bare liiige...)

    Klem fra
    Mette

    SvarSlet
  3. Jeg elsker boxdelux - jeg er helt sikkert med på tre lodder!

    SvarSlet
  4. De er FEEEEDE!!
    Jeg er med på 3 lodder! X´er fingre for mig selv;-)

    SvarSlet
  5. Åh suk, hvor vil jeg gerne vinde. Min absolutte yndlingsbutik er BOXdeLUX!!! Elsker alt derfra, naturligvis inklusiv disse smukke kurve!
    3 lodder til mig!!

    SvarSlet
  6. Også 3 lodder fra mig, link på facebook:-)

    SvarSlet
  7. Nøj hvor er de fine! Og perfekte til alt det rod jeg har på mit bord ;-)

    Jeg smider 3 lodder i puljen.

    SvarSlet
  8. Hej!
    Åh de er skønne! Jeg er da med på 3 lodder.

    kh fra mig der forsøger at bruge dit oprydningstip på 10 min - må sige det virker her:-)

    SvarSlet
  9. Hej
    Her må jeg deltage, så jeg smider 3 lodder i puljen.

    Har tilmeldt mig som fast læser og linket til din Give Away på min blog.

    SvarSlet
  10. Tillykke :-) Jeg vil meget gerne deltage:-)
    Med 2 lodder.

    SvarSlet
  11. Gratulerer med så mange lesere!

    Jeg blir veldig gjerne med i trekningen, og tar 3 lodd da jeg også er følger og har linket. :o)

    Ønsker deg en riktig fin uke!

    SvarSlet
  12. Smider 3 lodder i puljen - skønt med gode tips til opbevaring.
    Boxene er super skønne og helt klart anvendelige til mange ting.

    SvarSlet
  13. Fine fine boxe. Smider straks 3 lodder i den ene.

    SvarSlet
  14. Wauw altså, hvor er de fine. Jeg smider et enkelt lod i puljen :)

    SvarSlet
  15. Jep jeg er klart med på 3 lodder - skøn præmie :-) Kh. Mette

    SvarSlet
  16. Det er lige mig ,2 lodder til mig kh tine

    SvarSlet
  17. Nååå for den.. synes jeg havde fået skrevet.. men har i hvert fald linket :) så meget gerne 3 lodder til mig tak.. Fantastisk gode kurve til bladene eller bare rudekuverterne som skal holdes styr på!

    Kh Maria

    SvarSlet
  18. Spændende give-away! Jeg er med på 3 lodder

    SvarSlet
  19. Hej Dorthe,
    Jeg ved lige hvad jeg vil bruge sådan en lækker kurv til. Så jeg krydser alt hvad der krydses kan, og kaster 2 lodder i puljen.
    Kh. Lonni

    SvarSlet
  20. Hej, Jeg vil da super gerne vinde disse kurve. Det kunne godt bruges! Nå men jeg er med på 3 lodder.
    - Anja

    SvarSlet
  21. Uuuuh en FLOT præmie...BoxDeLux - i love it:-)
    Jeg melder mig straks som fast læser og er med på 2 lodder:-)
    Kig endelig forbi min blog malumsen.blogspot.com
    Kærligst Malene

    SvarSlet
  22. Jeg melder mig også med 2 lodder :))

    En fantastisk skøn og brugbar præmie

    Knus M

    SvarSlet
  23. Jeg melder mig med 2 lodder foreløbig ;)Er ikke lige hjemme på egen pc.

    SvarSlet
  24. jeg smider også 3 lodder på disse fine kasser.

    SvarSlet
  25. Lækker lækker præmie! Dem kunne jeg da helt sikkert godt bruge..
    Er med på 3 lodder og krydser mine små fingre:)

    SvarSlet
  26. Flotte kurve - og så endda af genbrugsmateriale, så kan det ikke være bedre. 2 lodder til mig.

    SvarSlet
  27. Det er lige sådan nogle jeg står og mangler.
    3 lodder til mig.
    kh Tine

    SvarSlet
  28. Herlig give away, og elsker Box de lux og orden ;)

    så jeg er med på 3 lodder...

    KH Helle

    SvarSlet
  29. De skulle jeg svært gjerne hatt!! :-)
    Jeg melder meg på med 3 lodd.

    Vh, Ingvild

    SvarSlet
  30. Hej!
    Sikken dejlig give away!
    Vil fluks smide tre lodder i puljen!
    Kærligst Heidi

    SvarSlet
  31. ohhh :-D
    Dem har jeg jo ønsket mig i lang tid!
    De må da være til mig :-)
    2 lodder herfra.

    Rikke

    SvarSlet
  32. Dem må jeg eje! Så jeg smider 3 lodder i kurven, og krydser fingre fra nu af og til trækningen...
    /Marengse

    SvarSlet
  33. Skøn give away og fin fin blog...
    Jeg er medd på 3 lodder..
    Kh Anne

    SvarSlet
  34. Jeg snupper 3 lodder, tak... Den kan sagtens finde en plads herhjemme ;-)
    Jette / Kamma og Ko

    SvarSlet
  35. 2 lodd til meg! Så herlige kurve(r)!!
    Jeg har linket til give-awayen på min side.
    //Lill Therese

    SvarSlet
  36. Jeg smider 3 lodder i bunken, og håber det bliver MIG der er en af de heldige vindere... elsker lilla, og det ville passe så fint til min nye bolig jeg flytter ind i, til sommer...

    Herlig læsning på din blog, så vil med glæder sætte mig på som fast læser ;-)

    SvarSlet
  37. Lækker kurv! :D
    Jeg deltager med 3 lodder..

    SvarSlet
  38. Uha, Boxdeluxe er jo en helt og aldeles fantastisk butik... Dem vil jeg i hvert fald gerne prøve at vinde :) Jeg deltager med 3 lodder... Og håber!!!
    Kh. Frk Høiriis
    Kig evt. forbi min give away :)

    SvarSlet
  39. Sikke fine kurve.. Dem må jeg vinde... Eller den :o)
    3 lodder herfra..

    SvarSlet
  40. Skønne kurve. Jeg vil gerne have 2 lodder

    SvarSlet
  41. Jeg vil gerne være med med 1 lod, hvis du tar imod os fra Norge:)

    SvarSlet
  42. Jeg skynder mig at deltage med tre lodder!

    SvarSlet
  43. Jeg vil godt deltage med et enkelt lod :)

    SvarSlet
  44. Jeps, jeg er også med. Jeg linker lige til mig selv. God søndag.
    www.sidsephos.dk/#post125
    Godt at se, at strømme breder sig.

    SvarSlet
  45. Fine kurve, 3 lodder til mig tak :)

    SvarSlet
  46. Snupper da også lige 3 lodder :)

    SvarSlet
  47. Jeg er også med på to lodder, mangler lige en kurv til at skabe orden på krea bordet..

    SvarSlet
  48. Fede kurve. Jeg er helt klar med på 2 lodder. Kh. Mette

    SvarSlet
  49. Jeg kan dog ikke helt finde ud af, hvor jeg skal melde mig som fast læser herinde...

    SvarSlet
  50. Hej Mette - dejligt du har lyst til at følge bloggen. Man kan melde sig som fast læser i højre side hvor der er en knap hvor der står følg. Dette er dog kun muligt hvis du har en gmail - mener jeg... :o) Håber det går - ellers kan du skrive til mig og så kan jeg sætte den på din email istedet for...

    Kh Dorthe

    SvarSlet
  51. Jeg er klart med med 2 lodder.
    Fiks indbakke til køkkenbordet.

    SvarSlet
  52. Jeg melder mig på banen med 2 lodder og satser på, at dine bakker løser al indretning her i hjemmet pronto ;)

    SvarSlet
  53. Skøn, skøn bakke. Den ville pynte fint på mit bord og i øvrigt være så fin at jeg helt ville glemme de s*tans regninger der dumper ind!
    Jeg er med på de tre lodder.

    /ffluwer

    SvarSlet
  54. Jeg er med og tar 3 lodd. Superfine bokser!
    Jeg har akkurat tatt steget får å få meg lesere - er litt redd for å ha lesere men har blogget i mange år så det er på tide ;0) Og det er jo litt moro også så derfor har jeg GIVEAWAY og KONKURANSE på bloggen min - kom å bli med du også!

    SvarSlet
  55. BoxdeLux har alt for labre sager. Jeg er på med 2 lodder.

    Hilsner fra Fra Lilla

    SvarSlet
  56. De er da super flotte. Dem vil jeg gerne vinde, da jeg ved lige hvad de skal bruges til :-D Så jeg smider to lodder i puljen.
    Hilsner Lone

    SvarSlet
  57. 2 lodder til mig tak, de er super fine :)

    SvarSlet
  58. Eeelsker ting fra BOXdeLUX. Jeg er med på 3 lodder:)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  59. uha hvor er de skønne og perfekte farver herhjem til!!
    Jeg er med med 3 lodder
    /Barabra

    SvarSlet
  60. så fine - vil passe perfekt til mit endnu ikke byggede køkkens bord.

    SvarSlet
  61. God ide til oprygning, jeg vil gerne være med med 3 lodder :-)

    SvarSlet
  62. LÆkre kurve - dem vil jeg da gerne vinde...
    To lodder til mig tak.
    Hilsen Helle

    SvarSlet
  63. Elsker Boxdelux! Jeg vil gerne være med på tre lodder, tak:)
    Hilsen Anne

    SvarSlet
  64. Ej dem kunne jeg lige bruge under sofabordet til blade... 2 lodder her fra:-)

    SvarSlet
  65. uh... fantastisk butik, jeg vil meget gerne prøve med 3 lodder :)

    Kh. Sara

    SvarSlet
  66. Jag är gärna med!
    Tar två lotter, har kommenterat och lagt till dej på bloglovin´:)

    Ha en trevlig helg!
    Maria/
    hatti_fnatti@hotmail.com

    SvarSlet
  67. Hvor er de fine! Sådan én kunne vi godt bruge! Jeg er med på 3 lodder, tak. :-)

    SvarSlet
  68. Meget spændende blog du har her. Har straks tilmeldt mig som fast læser, og vil gerne deltage med 2 lodder :-)
    Hilsen Sophie G.

    SvarSlet
  69. Hej. Super lækker give away. Jeg er straks med på to lodder. :)

    SvarSlet
  70. Slenger meg på i siste liten jeg også! Så fin blogg du har, skal snoke litt mer nå;) 3 lodd på meg! Ha en fin fin søndag:)

    SvarSlet
  71. Jeg er med med 2 lodder :-)

    SvarSlet
  72. Bliver helt inspireret til forårsrengøringen... har meldt mig som fast læser og deltager med to lodder ;o)

    SvarSlet