torsdag den 18. marts 2010

Ny oprydningsbog!

Som I måske ved elsker jeg bøger - dog elsker jeg oprydningsbøger liiidt mere!

Nu har jeg lige afsluttet endnu en, jeg gerne vil anbefale, især fordi den lille af format og på bare 100 sider (= meget hurtig at læse = mere tid til oprydning..)
Den hedder Organizing Outside the Box og er af Hellen Buttigieg.

Den handler om, at metoder for indlæring også kan bruges i sammenhæng med oprydning.
Her snakker hun om den visuelle, den kinæstetiske og den auditive indlæringsmodel.
Jeg kan komme ind på hver enkelt i på et andet tidspunkt.

Vil du vide hvilken metode du bruger?
Så tag Hellens test på hjemmesiden http://www.organizingoutsidethebox.com/.
(dog er de fleste en blanding, men her kan du se, hvilken du hælder mest til)
Her får du også en kort forklaring på hver enkelt.



Bogen vandt "Best Organizing Book" ved NAPO Organizing Awards 2010

Ingen kommentarer:

Send en kommentar