tirsdag den 23. marts 2010

Smid 10 ting ud - the March Edition!

Skal vi ikke lige tage en omgang 'smid 10 ting ud lige nu' igen?

Som du måske ved går det al sin enkelhed ud på at finde 10 ting lige nu, som du kan smide ud.
Noget du ikke længere bruger, noget der er gået i stykker eller en ting som du bare ikke elsker mere.

Jeg har fundet

5 magasiner
2 gamle tuber maling (uden maling i)
1 pen der ikke virker
1 nøgle jeg ikke ved hvor hører til
1 gammelt viskestykke

og de ryger lige i skraldespanden med det samme.

Hvad kan du finde?

3 kommentarer:

  1. Har fundet:
    et par gamle sokker
    to hullede t-shirts
    to gamle slidte tørklæder
    et ringbind der er gået i stykker
    en bunke magasiner (tæller for 1 :-) )
    et par klipklapper der er gået i stykker
    en død blomst
    to tomme og hullede ziplock poser i mit skab :-S

    Skønt!

    SvarSlet
  2. Hov hov, husk gamle magasiner og blade skal i genbrugscontaineren, og ikke i skraldespanden.. ;o)

    SvarSlet
  3. Super Julie! :o)

    Mit problem er at jeg smider ud hele tiden, så jeg havde virkelig svært ved at finde 10 ting! :o) SÅ derfor måtte de 5 magasiner gælde for 5 stk.. ;o)

    Selvfølgelig Magengse - min (ord)fejl!

    SvarSlet