tirsdag den 6. april 2010

Påskeoprydning

Vores påskeferie blev ikke helt så afslappende, som vi have troet...

Den stod på HAVEOPRYDNING hos svigerforældrene næsten hele ugen, kun afbrudt af, at min kæreste skulle spille koncert i Råhuset i Kbh.

Mine svigerforældre bor på en dejlig gård i en lille by, der hedder Sneslev. Der er super skønt og man kan ikke andet end elske det sted. Vi bor selv i en lille lejlighed i Nordvestkvarteret i Kbh, så jeg er ikke så vant til havearbejde, men havde dog lovet at hjælpe lidt til. Det endte med at jeg fik ordnet hele terrassen (den er stor!)- fejet og ordnet OG klippet en ca. 5x5 meter brombærbusk ned til roden.

Så jeg må sige jeg har følt mig lidt brugt i dag...

Det vil også sige, at jeg stadig ikke har min computer (min kæreste var for træt til at arbejde på den, da vi kom hjem) og jeg har ikke fået skrevet mit nyhedsbrev færdigt (da jeg var for træt, da vi kom hjem).

Men bare rolig jeg er på den og er fit for fight igen! Så nyhedsbrevet kommer om inden så længe... Tilmeld dig her til højre på siden.

Håber I alle herude i Blogland har haft en fantastisk ferie og nu er klar på mere OPRYDNING!! :o)
(Yaaayhh det er jeg!)


Jeg har været en dårlig billede-blogger, da jeg glemte at tage både før og efter billeder, men kun fik hapset et midt-i-mellem billede. Men her er noget af brombærbusken og en af de sødeste hunde - Luna.
(Husk lige at nyde udsigten! Det er den man sidder og kigger på fra terrassen... Mums Filibabba!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar