tirsdag den 17. august 2010

Hvem der bare var dem i Mad Men...

Jeg har desværre ikke fået set serien Mad Men, men jeg har set billeder over alt. ALLE skriver om serien, og nu må jeg da også få den set. Så nu har jeg været inde på en af mine yndlingssider og reservere sæson 1 og 2. Det er selvfølgelig biblioteket, som jeg har skrevet om så tit. Elsker at man kan låne alle mulige film. <3 it!

Nå, men de der Vrede Mænd har altså en fantastisk stil og sørme om man ikke kan byde på deres fantastiske møbler på Ebay i øjeblikket... Wow hvem der bare havde råd... Dælme noget lækker kontorindretning! Synes mit kontor blegner lidt...




1 kommentar:

  1. Ja, det er virkelig en fantastisk stil. Jeg er ved at dø over, at det er helt umuligt at finde teakmøbler i Schweiz ... og her troede man ellers lige, man var kommet til et tilbagestående tyroler-tysk-teak samfund ...

    SvarSlet