onsdag den 11. august 2010

Indkøbslister nu også til Android

Jeg skrev her den anden dag om min meget smarte applikation til min Iphone og siden er der en der har spurgt om jeg ikke også kender nogle smarte huskelister til Android telefoner.

Jeg har allieret mig med min kæreste, der har en HTC og har fundet et par stykker...

Upvise.com - Upvise Shopping List

Den virker til at kunne det meste og så er den gratis.


Så har jeg også fundet en der hedder OI Shopping List
Denne er også gratis og her er flere kommentarer fra danskere, der siger den er god men måske lidt avanceret.


Til slut vil jeg også lige fremhæve UNote - dette er dog ud over at være en shoppeliste også en generel notesbog, hvor du kan ligge billeder og deslige ind. Lyder meget smart - denne er selvfølgelig også gratis... :o)


Og så til sidst til alle dem, der hader Apple og kun er til Android - køb lige den her T-shirt! ;o)




Du kan købe den her

1 kommentar: