tirsdag den 10. august 2010

Ønskelister - bruger du det?

Er du også helt blank ugerne inden din fødselsdag, når folk begynder at punke dig for ønsker?

Jeg glemte altid de ting, jeg egentlig godt kunne tænke mig, op til min fødselsdag, og endte altid med at ønske mig det samme igen og igen... Som den make up, jeg nu bruger, eller bare at sige til folk at de kunne købe noget der var sjovt eller pænt.... Not any more!

Nu har jeg lavet en ønskeliste, der ligger i min fødselsdagsfolder på computeren (mere om hvad der ellers ligger i den senere)
  • Jeg har delt den op i forskellige katagorier, som fx tøj, sko, smykker, make up, bøger, dvd'er ect. 
  • Når man har lavet en liste, så bliver det også nemmere at huske at skrive ting på, når man så endelig finder noget.
  • Jeg skriver også gerne fx tøjmærker, som jeg elsker på, for så kan jeg altid lige inden min fødselsdag smutte forbi deres hjemmeside og se hvad de har af nye ting. 
  • Skriv også gerne hjemmesideadressen for butikken på - så er det gjort så nemt som muligt.
Du tænker måske at det er lidt overdrevet at være sådan omkring ønsker, men rigtig meget af det rod vi har i vores hjem kommer rent faktisk fra gaver, vi enten bare ikke kan lide og ikke tør sige det til giveren, eller som vi ikke lige fik returneret. Så for både din egen og giverens skyld - ønsk dig noget du rent faktisk har lyst til at bruge. 

Et sidste tip er at lave korte personlige ønskelister til alle, så du heller ikke ender op med flere af samme ting.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar