søndag den 19. september 2010

Søndags Stener - Uge 37

Lidt hyggelæsning til søndagsafslapningen

Fik du tjekket mine indlæg i denne uge? Ellers kan du læse dem her:

De knap så nye, men smarte String reoler - Nu i lækre farver

Ugens Ting - Teak Freak

Oprydning & Opbevaring - Vil du også have orden i bilen til efterårsferien?

Visuel Service - Smykkeopbevaring

Inspiration til Vægkalendrer

Inspiration - Dressed Furniture

Ugens Oldie but Goldie er en lille fortælling fra verdens mindste bondegård med fine Før- og Efterbilleder af Mads' stue og soveværelse.

Førbillede af soveværelset


Så har denne artikel fra Good Housekeeping fanget mit øje i denne uge - Jeg elsker skuespillerinden Jamie Lee Curtis, fordi hun altid er sig selv og tør stå ved fx sit grå hår og sit tidligere alkoholmisbrug. Jeg anede overhovedet ikke hun var "in the organizing business", så dejligt at læse en sjov artikel fra hende med gode råd. Læs artiklen 'Jamie Lee Curtis Comes Clean' her

Du får da også lige et link til den fabelagtige Martha Steward igen - i denne uge giver hun nemlig disse fede stickers væk helt gratis!
FAB! It's Super!

Hav en dejlig søndag alle mine rodehoveder... ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar