mandag den 18. oktober 2010

Vindere af konkurrencen - hele 5 styks! Blev det dig?

Så stoppede workshop konkurrencen og jeg er så heldig at kunne glæde hele 5 vindere!!

Dorthes Roderiers Facebook side nåede helt op på 305 dejlige mennesker! Er så taknemmelig for at I alle har delt og hjulpet mig :o) Af hjertet tak!

Og nu til det spændende - drumroll please!

Hele 5 vindere skulle trækkes

Dejlig morgen - vindere og smoothie...


Vinder nr 1: Katrine!

Vinder nr. 2: Lotte!

Vinder nr 3: Onkel Anne! (dejligt navn btw)

Vinder nr 4: Fie!

Sidste og 5. heldige vinder blev: Anja!

STORT TILLYKKE til jer alle!

Jeg glæder mig rigtig meget til at lære jer og jeres klædeskabe at kende... :o)

I må rigtig gerne gøre mig den tjeneste at melde jer til her og også gerne på Facebook

Ingen kommentarer:

Send en kommentar