søndag den 17. oktober 2010

Søndags Samling - workshop, workshop, workshop + resten af denne fantastiske uge

Jeg ved det - det har handlet MEGET om Ryd op i dit klædeskab workshoppen i denne uge! Men det er mit lille hjertebarn, der endelig er ved at få ben og gå på og jeg er så stolt. Og så GLÆDER jeg mig sindssygt meget til at komme i gang og til at møde de seje kvinder, der allerede har meldt sig til.

Så er jeg også rigtig glad for, der er kommet så mange nye ansigter til - ikke mindst på Facebook.
Det kunne være pga. den lille konkurrence, der køre derovre.

Du kan stadig nå at være med - konkurrencen slutter i dag og vindererne annonceres i morgen.

Vi er nu oppe på hele 4 give away's - så har du endnu ikke kommenteret på billedet her, så skynd dig at være med på falderebet - her er rigtig gode vinderchancer!
I denne uge kom der også en masse information omkring workshoppen - kunne du holde styr på det hele? Ellers er der en lille oversigt her:
Meeeen ugen handlede ikke kun om workshoppen - et par enkelte 'almindelige' indlæg havde også sneget sig ind i bloggen. Dem kan du læse her:

Inspiration - Byttehjørne i gården - Noget for dig?

Ugens Ting - Skraldespandsskjulere

Esprit Home - Vidste du det?

Så blev det også lige til et lille reklame indlæg for min seje pressehaj fra Mainplot - Hun afholder nemlig den. 4 november en workshop, hvor du kan lære, hvad du skal gøre, hvis du gerne vil i medierne.
Læs om workshoppen - Lær at komme i medierne på 4 uger - lige her
Tjek hendes side ud og afhold dig heller ikke fra at melde dig på hendes nyhedsbrev - der er MASSER af fede tips at hente, hvis du vil vide noget om PR generelt.

Ugens Oldie but Goldie er om vitaminpiller - det er jo superaktuelt lige nu, da vi er godt på vej ind i det ofte sygdomsrammende efterår. Spørgsmålet er om du husker at tage dem? Se her, hvad du kan gøre, for at huske dine vitaminpiller.

Husker du dine vitaminpiller?

I skal jo også have lidt inspiration udefra på denne dejlige søndag og jeg faldt over denne fantastiske boligreportage på Hatch - Design Public's blog - se om farven på væggen ikke også får dig til at savle...

Hav en fantastisk søndag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar