torsdag den 11. november 2010

Nyt foredrag! DorthesRoderier.dk & Stiltjek.dk + anmeldelse af Geek Girl foredrag

Jeg havde the time of my life til Geek Girl Meetup foredraget i lørdags - var dælme nervøs, men uhh hvor var det også bare dejligt at se alle de seje kvinder, der dukkede op for at høre lidt om oprydning. Det gik rigtig godt og jeg snakkede med mange bagefter, der måske lige skulle hjem og kigge en ekstra gang i klædeskabet... :o)

Anja O. skrev en sød lille anmeldelse af foredraget - du kan læse det her hos Danske Webchicks


NYT FOREDRAG!

Så nu glæder jeg mig bare fuldstændig vildt til mit næste foredrag, som bliver den 18 . november kl 19 på Borups Højskole i København. Entré 100 kr. (Kontant betaling i døren)

Jeg holder foredraget sammen med stylist Judi Lund Finderup fra Stiltjek.dk (hvis blog du bare MÅ følge for fantastiske stiltips).


Ingen kommentarer:

Send en kommentar