søndag den 12. december 2010

Søndags Samling - Køkkentips og julen du drømmer om!

Der er ikke så forfærdelig meget i søndags samlingen, for som du måske læste med her den anden dag, så har jeg skåret lidt ned - hvis du ikke aner, hvad jeg snakker om, så læs med på indlægget "Om lidt blir her stille".

Jeg sendte i mit november-nyhedsbrev sendte jeg juletips ud - hvis du ikke er på nyhedsbrevet, så kan du læse nogle af tips'ne her i min artikel til Barneguiden.dk - Få den jul du drømmer om.



Jeg har en lille anbefaling i dag og det er denne blog: "Femtiotalsjakten" som er helt fantastisk! og som beviser at alt bare er bedre i Sverige...

I dag har Eli udgivet dette indlæg om hvordan man får det perfekte køkken og er helt vild med den gennemgående idé med småudtræksborde over alt i køkkenet. Perfekte til at sidde og lave mad og nemt for ungerne at hjælpe til. Og så er der god plads, selvom man ikke har så meget plads! Du kan læse indlægget her

{Image Source: Femtiotalsjakten}

Du skal heller ikke snydes for et Oldie, but Goldie indlæg og i dag er jeg inspireret af køkkener og kom til at tænke tilbage på dette køkkentip, som jeg skrev for lidt tid siden.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar