tirsdag den 19. januar 2010

Så er det i aften!

Vores foredrag "Love it or Leave it" afholdes i aften kl 19 på Jagtvej 111C på Nørrebro.

Der er stadig et par pladser tilbage - jeg håber de sidste usikre tør komme frem i dag.

Jeg glæder mig ufattelig meget til at se alle dem der kommer og så også til at komme ud med alle de indsigter jeg har fået her imens jeg har forberedt mig til foredraget. Det bliver så spændende!
Lidt vildt at det kun er omkring en måned siden vi aftalte at holde et foredrag... :o)

Hvis du ikke har mulighed for at komme til foredraget, så skriv gerne en mail til mig på dorthemey(a)gmail.com, hvis du vil have information om hvornår næste foredrag bliver holdt. Vi overvejer i hvert fald at tage til Århus også.

1 kommentar:

  1. I SKAL komme til Århus!!! Tigge tigge tigge!! Jeg har slet ikke mulighed for at drage helt til Kjøwenhavn...og det er altid der, det sjove sker. Snyd!
    Vil så gerne til jeres foredrag!

    SvarSlet