lørdag den 16. januar 2010

Sneak Peek

Så er mit foredrag ved at være på plads...

Det er simpelthen så spændende at sidde og finde på ting at tale om. Idéerne vælter ud af mit hovede.
Jeg må indrømme, da Julia (Lahme) første gang foreslog mig at holde et foredrag var jeg lige ved at tisse i bukserne.
Nu hvor jeg har fået mine tanker ned på papir, så er det slet ikke så foruroligende...
Faktisk ville jeg ønske jeg havde mere tid at tale i.

Fantastisk som ting ændre sig når man bare ser på dem med kærlighed og ikke frygt!

Det har også været helt fantastisk at se, hvor mange mennesker der har meldt sig til foredraget - mange flere end jeg har turde håbe på! Så vildt og så fedt!
Glæder mig så meget til at se jer alle på tirsdag.

Har du endnu ikke meldt dig til, så kan du stadig nå det. Skriv mig en mail på dorthemey(a)gmail.com.
(skynd dig - der er begrænset pladser - først til mølle)

 Men lovede i overskriften lige et lille sneak peek og den får du her:

Et lille tip der kan få hele din dag til at starte lidt bedre er at redde din seng fra morgenstunden.

 

Du kan se på billederne hvor meget plads dyner, puder, sengetæppe og puder optager på gulvet hjemme hos mig selv. Det tager 2 minutter og giver en stor effekt.

Så ond dig selv at redde sengen hver morgen - helst inden du går ud af soveværelset!

Jeg vil komme til at give mange flere tips og tricks her på bloggen.
Så følg med - gerne ved at melde dig som fast læser her til højre.

Jeg håber vi ses på tirsdag!

1 kommentar:

  1. Hvor er det bare rigtigt! Det er jo også meget mere indbydende at gå i seng om aftenen i en pæn redt seng, i stedet for at stå og fumle og ikke kunne finde ud af hvad der er op og ned på dynen. Godt tip. Det vil jeg tage til mig og sende det videre til resten af familien (læs til min kæreste :-)

    SvarSlet