tirsdag den 2. februar 2010

Hvad synes jeg i virkeligheden om Feng Shui?

Læste lige dette blogindlæg på denne skønne blog.

Den professionelle oprydder Lorie Marrero giver sine tanker om Feng Shui og jeg må sige, jeg er fuldstændig enig. Hun deler Feng Shui op i to dele - praktisk Feng Shui og mystisk Feng Shui. Her handler praktisk Feng Shui om at rydde ud og rydde op. Om at gammel energi kan holde en tilbage og om at tilføre ens hjem ny energi med fx. objekter, der vil give en glæde.
Den mystiske del er også det sted jeg står lidt af. Her hvor vi via krystaller eller salvie skal tilføre noget "mystisk" eller gøre nogle ting der ikke umiddelbart giver nogen mening.

Kan du følge mig (og Lorie) eller er du fuld tilhænger af det hele og mener det ikke kan hænge sammen uden både det praktiske og det mystiske? Læg gerne en kommentar...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar