søndag den 21. februar 2010

Krea og opbevaring i reklamerne

Ja, jeg har frameldt mig reklamer - se beviser nederst i indlægget...

Her er lige lidt kreatilbud i ugens reklamer, jeg skal ud og kigge nærmere på.

Fakta:

Håndlavet papir, scrapbøger (gode til minder og børnenes smukke tegninger), akryl maling og andet godt til billige penge.

Netto:

Her er både bånd og knapper - måske til din nøglesnor??

Føtex:

De fineste akrylopbevaringsdimser - til os der er vilde med Muji

Beviset:


Nu spørger den opmærksomme læser nok, hvorfor jeg ikke har valgt det gule mærkat.

Til det har jeg bare et ord at sige - Ikea-kataloget!

2 kommentarer:

  1. Heller ingen reklamer her, men hvis man trænger, kan man finde dem på nettet :)
    Ikke alene er vi sluppet for at slæbe en kæmpe stak til papircontaineren en gang om ugen - det er også besparende for vores miljø!
    Mette

    SvarSlet
  2. Ikea kataloget er et must :-)

    SvarSlet