mandag den 25. oktober 2010

På besøg hos Brinja på Islands Brygge

Jeg kommer sjældent på Islands Brygge, men når jeg gør, smutter jeg forbi den lille hyggelige butik Brinja København.

Jeg var så heldig at få lov at tage et par snapshots med min telefon (så bær over med mig at de er lidt rystede...) sidst jeg var forbi.

Indretningen i butikken er nemlig bare så fin og den bliver ændret hele tiden - faktisk også imens jeg var der.

Og så er alle tingene bare to die for...!










Teak, fine lamper og hygge er alle ingredienserne til en hyggelig butik efter mit hoved. 


Brinja København
Islands Brygge 21
2300 København S

1 kommentar:

  1. Hey, tak for tippet... er ret tit til møder på bryggen, så jeg vil da kigge ind hos Brinja ...

    Ha en dejlig mandag
    kh
    Loppe

    SvarSlet