søndag den 24. oktober 2010

Søndags Samling - Græskar, reklamer og hygge til din søndag

Lidt hyggelæsning til søndagsafslapningen

Fik du tjekket mine indlæg i denne uge? Ellers kan du læse dem her:

Online - Kan du lide skæve ting med farver og humor?

Inspiration fra det nye BoConcept katalog

Endnu en konkurrence - hos Q magazine!

Online Goodies - Frou-Frou nu på Facebook

Artikel for Q.dk - HAR DIT KLÆDESKAB BRUG FOR EN MAKEOVER?

Inspiration - Geek Girl Meetup CPH - Meld dig til foredrag her


DIY - Print 50 forskellige labels - GRATIS

Inspiration - Søde japanske æsker + Grøn the chokolade

Dagens Oldie but Goldie er et indlæg, der forhåbentlig kan få dig til at gå ind på Facebook og melde dig til med det samme

Reklamer - Ja Tak!

Så er vi jo snart ved at være ved Halloween - jeg fejre det ikke selv, da jeg synes det er en tradition i stil med andre unødvendige højtider som Valentines.
Meen jeg synes, at græskarene er rigtig hyggelige med lys i - men nu elsker jeg også alt med lys og hygge i denne mørke stund...

Nå, men det jeg ville frem til var - denne side med lidt anderledes variationer af græskarudsmykning - se bare disse fine eksemplarer. 

{Image Source: Curbly.com}


PS. Meld dig til Ryd op i dit klædeskab workshoppen med det samme - jeg begynder at sende materiale ud allerede i næste uge! (Ja, selvfølgelig er der lektier FØR man går i gang... ;o))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar