søndag den 14. november 2010

Søndags Samling - Find dine 10 minutter

Lidt hyggelæsning til søndagsafslapningen

Fik du tjekket mine indlæg i denne uge? Ellers kan du læse dem her:



Sidste weekends loppefund


Det nye smarte inden for oppustelige lamper


Visuel Service - Mere oprydning i klædeskabet


Er Gorenje det nye Smeg?


Nyt foredrag! DorthesRoderier.dk & Stiltjek.dk + anmeldelse af Geek Girl foredrag


Sådan organiserer du nemt taskerne i dit klædeskab

Ugens Oldie but Goldie er et af mine yndlingstips, som jeg præsenterede på mit første foredrag tilbage i januar. Til Geek Girl foredraget fortalte Maria (som var til mit første foredrag), at hun stadig bruger lige netop det tip - så nu får I det lige igen!

Find dine 10 minutter til oprydning




I denne uge er jeg også faldet over denne skønne oprydningsartikel på Kvindeuniverset - den handler om lidt af hvert omkring oprydning - så skynd dig ind og se om der er et tip eller to til dig :o)

2 kommentarer:

  1. Hej Dorthe! Er det en Lett kalender til 2010 på sofabordet, den røde med hvide prikker? Jeg havde en i 2009 og var nærmest ulykkelig da jeg ikke kunne få een mage til til 2010. Hvor har du fundet den henne, hvis jeg må være så fri?
    venlig hilsen Cille

    SvarSlet
  2. Kære Cille

    Nej desværre..... det er min elskede 2009 kalender - billederne er bare fra det gamle indlæg... Og nej jeg har heller ikke haft helt med at finde en ny 2011 endnu. 2010 har været med en sort moleskin kalender og jeg kan virkelig mærke at jeg har savnet mine polkadots!

    Så hvis du finder en så råb endelig højt! ;o)

    Kærligst Dorthe

    SvarSlet